Activity: Participating in or organising an event types › Participating in a conference, workshop, ...
Description
Diskusija par patērētāju uzvedības pētījumu aktualitāti un veidiem, lai to rezultātus uzņēmums varētu izmantot savu biznesa mērķu sasniegšanai, piemēram, starptautisko tirgu apgūšanai, mārketinga aktivitāšu izstrādei vai jaunu produktu izstrādei. Patērētāju uzvedība atspoguļo patērētāju izvēļu kopsummu attiecībā pret preču, pakalpojumu, aktivitāšu iegūšanu, patēriņu un atbrīvošanos no tām vai tiem, un šīs izvēles pieņem konkrēts lēmējs noteiktā laika posmā. ➡️ Uzņēmuma Pauling pārstāve Margarita Aļabjeva-Vaišļa stāstīs par uzņēmuma pieredzi un analizēs zīmola Santa Maria gadījumu. ➡️ Pasākuma dalībnieki tiks iepazīstināti ar Euromonitor International apskatu par patērētāju uzvedības tendencēm 2022. gadam.
Nodarbību rīko RSU Eiropas studiju fakultātes Starptautiskā biznesa un ekonomikas katedra studiju programmas Starptautiskais mārketings un reklāma studiju kursa Patērētāju uzvedība ietvaros. 🗣️ Pasākuma vadītāja: ESF lektore Kristīne Blumfelde-Rutka. 🗣️ Pasākums plānots latviešu un angļu valodā.