Kāpēc valsts un pašvaldību uzņēmumi tērē naudu vizuālās identitātes maiņai?

Press/Media

Description

Ar katru paziņojumu par kāda valsts vai pašvaldības uzņēmuma vizuālās vai kādas citādas identitātes maiņu sociālos tīklos var novērot arvien lielāku viļņošanos. Ja "Pasažieru vilciena" pārtapšana par "Vivi" lielākoties provocēja komentārus par saukļa derīgumu, tur citi smaidīja, citi kariķēja. Tālāk jau runājot par "Rīgas satiksmi" un Ceļu satiksmes drošības direkciju, tur jau tā ņemšanās bija ne tikai par vizuālo jēgu, bet arī par naudas izlietojumu. Cilvēki prasa, kāds tad ir ieguvums no tā, ka tagad logo būs mazliet citāds? Turklāt, kā zināms, ir jāmaina dokumentācija, jāpārkrāso vagoni un tā tālāk. Kādi priekšnosacījumi ir ko tādu darīt, kad tā ir jēdzīga un bezjēdzīga naudas tērēšana?

Period12 Mar 2024

Media coverage

1

Media coverage

  • TitleKrustpunktā
    Degree of recognitionNational
    Media name/outletLR1
    Media typeRadio
    Duration/Length/Size50 min
    Country/TerritoryLatvia
    Date12/03/24
    DescriptionPēdējā laikā virkne valsts un pašvaldību uzņēmumu paziņojuši, ka viņi maina savu vizuālo identitāti, sākot ar logo, līdz pat zīmola maiņai. Kāpēc ir vērts tērēt tam naudu, īpaši, ja ir runa par valsts monopola uzņēmumiem? Krustpunktā analizē biedrības "Sabiedrība par atklātību "Delna"" direktore Inese Tauriņa, Rīgas Stradiņa universitātes docētāja Sociālo zinātņu fakultātē Kristīne Blumfelde-Rutka, valsts kontrolieris Edgars Korčagins un līdzdibinātājs un stratēģis aģentūrā "WKND" Edgars Pētersons.
    Producer/AuthorAidis Tomsons, Evija Unāma
    URLhttps://lr1.lsm.lv/lv/raksts/krustpunkta/krustpunkta-kapec-valsts-un-pasvaldibu-uznemumi-tere-naudu-vizua.a189226/
    PersonsKristīne Blumfelde-Rutka

Keywords

  • Brand
  • Branding

Field of Science

  • 5.2 Economy and Business
  • 5.8 Media and Communication