Media coverage
1
Media coverage
Title Krustpunktā Degree of recognition National Media name/outlet LR1 Media type Radio Duration/Length/Size 50 min Country/Territory Latvia Date 12/03/24 Description Pēdējā laikā virkne valsts un pašvaldību uzņēmumu paziņojuši, ka viņi maina savu vizuālo identitāti, sākot ar logo, līdz pat zīmola maiņai. Kāpēc ir vērts tērēt tam naudu, īpaši, ja ir runa par valsts monopola uzņēmumiem? Krustpunktā analizē biedrības "Sabiedrība par atklātību "Delna"" direktore Inese Tauriņa, Rīgas Stradiņa universitātes docētāja Sociālo zinātņu fakultātē Kristīne Blumfelde-Rutka, valsts kontrolieris Edgars Korčagins un līdzdibinātājs un stratēģis aģentūrā "WKND" Edgars Pētersons. Producer/Author Aidis Tomsons, Evija Unāma URL https://lr1.lsm.lv/lv/raksts/krustpunkta/krustpunkta-kapec-valsts-un-pasvaldibu-uznemumi-tere-naudu-vizua.a189226/ Persons Kristīne Blumfelde-Rutka
Keywords
- Brand
- Branding
Field of Science
- 5.2 Economy and Business
- 5.8 Media and Communication