Abstract
Metodiskais materiāls “Kāpšanas prasmes skolā” ir izstrādāts, lai atbalstītu skolotājus mācību priekšmetā “Sports un veselība”, veicinot
kāpšanas prasmju apguvi un integrāciju mācību procesā no pirmskolas līdz 9. klasei. Materiāls piedāvā teorētiskos skaidrojumus un praktiskus
ieteikumus, kas palīdz attīstīt kāpšanas prasmes, izmantojot kāpšanas sienas. Metodiskais līdzeklis ietver praktiskus norādījumus, drošības
noteikumus un vingrinājumus, kā arī ieskatu kāpšanas sporta vēsturē un tā nozīmi bērnu un jauniešu fiziskajā attīstībā. Īpaša uzmanība
pievērsta traversa kāpšanas sienas izmantošanai, kas nodrošina daudzveidīgu un drošu aktivitāti mācību stundās un ārpusstundu nodarbībās.
Projekts tiek īstenots ar Latvijas Alpīnistu savienības atbalstu, nodrošinot skolām nepieciešamos resursus, metodiskos materiālus un
apmācības, lai kāpšana kļūtu par aizraujošu un drošu fizisko aktivitāti, veicinot skolēnu fizisko, emocionālo un sociālo izaugsm
kāpšanas prasmju apguvi un integrāciju mācību procesā no pirmskolas līdz 9. klasei. Materiāls piedāvā teorētiskos skaidrojumus un praktiskus
ieteikumus, kas palīdz attīstīt kāpšanas prasmes, izmantojot kāpšanas sienas. Metodiskais līdzeklis ietver praktiskus norādījumus, drošības
noteikumus un vingrinājumus, kā arī ieskatu kāpšanas sporta vēsturē un tā nozīmi bērnu un jauniešu fiziskajā attīstībā. Īpaša uzmanība
pievērsta traversa kāpšanas sienas izmantošanai, kas nodrošina daudzveidīgu un drošu aktivitāti mācību stundās un ārpusstundu nodarbībās.
Projekts tiek īstenots ar Latvijas Alpīnistu savienības atbalstu, nodrošinot skolām nepieciešamos resursus, metodiskos materiālus un
apmācības, lai kāpšana kļūtu par aizraujošu un drošu fizisko aktivitāti, veicinot skolēnu fizisko, emocionālo un sociālo izaugsm
Original language | Latvian |
---|---|
Publisher | Latvijas Alpīnistu savienība |
Number of pages | 40 |
ISBN (Electronic) | 978-9934-38-281-9 |
Publication status | Published - 2024 |
Field of Science*
- 3.3 Health sciences
Publication Type*
- 2.4. Other books (including school textbooks, popular science literature, fiction, dictionaries, encyclopedias, etc.)