Abstract
Rakstā tiek atklāts pedagoģiskās intervences programmas pieaugušajiem ar sociālās trauksmes izraisītiem traucējumiem izveides teorētiskais pamatojums. Rakstā analizētas sociālās
trauksmes mazināšanai lietotās psihoterapijas metodes, izvērtētas transformatīvās mācīšanās
teorijas un analizēti zirgu asistētās mācīšanās (horse-assisted learning) teorētiskie un praktiskie aspekti. Teorijas analīzes rezultāti ļāva noteikt, kādai ir jābūt pedagoģiskās intervences
programmai sociālās trauksmes izraisītu traucējumu mazināšanai pieaugušajiem.
trauksmes mazināšanai lietotās psihoterapijas metodes, izvērtētas transformatīvās mācīšanās
teorijas un analizēti zirgu asistētās mācīšanās (horse-assisted learning) teorētiskie un praktiskie aspekti. Teorijas analīzes rezultāti ļāva noteikt, kādai ir jābūt pedagoģiskās intervences
programmai sociālās trauksmes izraisītu traucējumu mazināšanai pieaugušajiem.
Translated title of the contribution | Theoretical and Practical Aspects of Pedagogical Intervention Program for Adults with Social Anxiety Disorder |
---|---|
Original language | Latvian |
Title of host publication | LATVIJAS UNIVERSITĀTES RAKSTI |
Subtitle of host publication | Pedagoģija un skolotāju izglītība |
Editors | Rudīte Andersone, Irēna Žogla |
Place of Publication | Riga |
Publisher | University of Latvia |
Pages | 42-53 |
Number of pages | 11 |
Volume | 802 |
ISBN (Print) | 978-9984-45-931-8 |
Publication status | Published - 2014 |
Externally published | Yes |
Field of Science*
- 5.3 Educational sciences
Publication Type*
- 3.2. Articles or chapters in other proceedings other than those included in 3.1., with an ISBN or ISSN code