Pedagoģiskās intervences programmas pieaugušajiem ar sociālās trauksmes izraisītiem traucējumiem izveides teorētiskie un praktiskie aspekt

Translated title of the contribution: Theoretical and Practical Aspects of Pedagogical Intervention Program for Adults with Social Anxiety Disorder

Ilona Gehtmane-Hofmane, Dita Nimante

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

Rakstā tiek atklāts pedagoģiskās intervences programmas pieaugušajiem ar sociālās trauksmes izraisītiem traucējumiem izveides teorētiskais pamatojums. Rakstā analizētas sociālās
trauksmes mazināšanai lietotās psihoterapijas metodes, izvērtētas transformatīvās mācīšanās
teorijas un analizēti zirgu asistētās mācīšanās (horse-assisted learning) teorētiskie un praktiskie aspekti. Teorijas analīzes rezultāti ļāva noteikt, kādai ir jābūt pedagoģiskās intervences
programmai sociālās trauksmes izraisītu traucējumu mazināšanai pieaugušajiem.
Translated title of the contributionTheoretical and Practical Aspects of Pedagogical Intervention Program for Adults with Social Anxiety Disorder
Original languageLatvian
Title of host publicationLATVIJAS UNIVERSITĀTES RAKSTI
Subtitle of host publicationPedagoģija un skolotāju izglītība
EditorsRudīte Andersone, Irēna Žogla
Place of PublicationRiga
PublisherUniversity of Latvia
Pages42-53
Number of pages11
Volume802
ISBN (Print)978-9984-45-931-8
Publication statusPublished - 2014
Externally publishedYes

Field of Science*

  • 5.3 Educational sciences

Publication Type*

  • 3.2. Articles or chapters in other proceedings other than those included in 3.1., with an ISBN or ISSN code

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Theoretical and Practical Aspects of Pedagogical Intervention Program for Adults with Social Anxiety Disorder'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this