Abstract
Peldēšanas cikla galvenie uzdevumi ir:
• pilnveidot peldēšanas veidu koordināciju, apgriezienus un starta lēcienus;
• pilnveidot peldēšanas izturību un ātrumu, izmantojot līdz šim apgūtās
peldēšanas prasmes;
• palielināt nodarbību apjomu un peldēšanas veidu efektivitāti.
Nodarbības notiek dziļajā 25 vai 50 m baseinā.
Nodarbību plānos-konspektos netiek uzradīts katra uzdevuma vai vingrinājuma
izpildes dozējums. Trenerim to jāizvēlas patstāvīgi, ņemot vērā peldētāju
sagatavotību. Arī vingrinājumu secību un to atkārtojumu skaitu treneris var mainīt,
ņemot vērā skolēnu prasmes.
Lai skolēni uzsāktu peldēšanas nodarbības 6. klasē, tiem ir jābūt spējīgiem
nodemonstrēt visus četrus peldēšanas veidus, kā arī attiecīgās prasmes un iemaņas,
kas apgūtas 4. un 5. klasē. Ja skolēnu peldēšanas sagatavotība stipri atšķiras, vēlams
klasi sadalīt divās grupās, lai „vājākā” grupa spēj apgūt vingrinājumus mazākā apjomā.
• pilnveidot peldēšanas veidu koordināciju, apgriezienus un starta lēcienus;
• pilnveidot peldēšanas izturību un ātrumu, izmantojot līdz šim apgūtās
peldēšanas prasmes;
• palielināt nodarbību apjomu un peldēšanas veidu efektivitāti.
Nodarbības notiek dziļajā 25 vai 50 m baseinā.
Nodarbību plānos-konspektos netiek uzradīts katra uzdevuma vai vingrinājuma
izpildes dozējums. Trenerim to jāizvēlas patstāvīgi, ņemot vērā peldētāju
sagatavotību. Arī vingrinājumu secību un to atkārtojumu skaitu treneris var mainīt,
ņemot vērā skolēnu prasmes.
Lai skolēni uzsāktu peldēšanas nodarbības 6. klasē, tiem ir jābūt spējīgiem
nodemonstrēt visus četrus peldēšanas veidus, kā arī attiecīgās prasmes un iemaņas,
kas apgūtas 4. un 5. klasē. Ja skolēnu peldēšanas sagatavotība stipri atšķiras, vēlams
klasi sadalīt divās grupās, lai „vājākā” grupa spēj apgūt vingrinājumus mazākā apjomā.
Original language | Latvian |
---|---|
Title of host publication | Projekta "Sporto visa klase" metodiskā rokasgrāmata. 6. klase |
Publisher | Latvijas Olimpiskā komiteja |
Pages | 83-117 |
Number of pages | 34 |
Publication status | Published - 2019 |
Field of Science*
- 3.3 Health sciences
Publication Type*
- 2.4. Other books (including school textbooks, popular science literature, fiction, dictionaries, encyclopedias, etc.)